September 11, 2008

aku masih meniti kerja sial ini

macam biasalahhari aku hidup dengan kerja yang semakin mendatang tanpa kepulangan yang lumayan bagi aku.....
aku still menatap mata skrin yang mengeluarkan bunyi yang bengit apabila tidak bersuara....aku sanggup bercinta dengan beliau yang buta dan pekak....
aku masih meniti ari praktikal aku yang tak lama lagi abis.....aku berusaha melajukan masa yang ada di mata skrin ini untuk meniti ari yang mendatang yang tak boleh aku jejaki dengan selangkah pun....
aku memang jejal dgn semau ini..ari2 aku tido tidak menyedarkan diri hinggakan masa selalu memotong Q ku..aku akan di marah oleh mereka yang tidak mengenali siapa aku..aku sedih tapi aku ketawa..aku memang sengal dan kimak sekali....aku lah manusia yang tidak ada perasaan....
bodoh ka aku....walaupaun university yang melahirkan aku begitu tinggi tapi kebodohan aku still meninggi seperti ibu ilmu aku melahirkan...aku benggok...hahahaha...napa aku ketawa....
aku harap esok tiada lagi kehidupan ku yang menyaenggalkan ini....
sekian...

No comments: