September 12, 2008

percintaan stress yang tidak ade jodoh...

aku stress dengan kehidupan aku yang masih takde arah tuju....aku pun hairan nape aku macam ni...aku asyik memaki orang yang wat aku sakit ati...adakah aku di lahirkan memang kaki maki..tapi kalo kaki maki, tangan aku ape ek?!lupalah plak...wakakakak....

aku still stress.....stress dgn tempat keja ini, dgn org yang melayaan aku macam sial ini...dengan perempuan yang best hot ini...aku dah semakin stress....

ari2 aku di selubungi oleh stress yang memanjang...memanjang sampai takde arah nak di tuju nya...stress kuar lah dari diri ku ini....jangan belenggu aku lagi..aku tak sanggup..lupakan aku stress, jangan lah ko cintai aku stress....aku tak mampu melayan karenah ko stress..nafsu ko sgt kuat untuk ku menghalang ko lagi....

jangan lah ko nodai aku lagi stress....aku ini ibarat sebutir buih di lautan yang akan pecah apabila di landa ombak tsunami....jauhilah aku dari godaan ko stress...satu ari kita akn bertemua lagi stress....maybe i miss u so much...
lupakan lah aku....

sekian percintaan stress yang tak memanjang dengan aku....

No comments: