September 19, 2008

drama melayu paling best...

tadi aku tgk tv..tiba aku buka lah chnnel swasta ni...aku tertengok lah satu drama ni yang, pengisian dalam drama hebat....skript dier menunjukkan kita ni melayu..hebat sgt skript dier....cara die editing tu power siot, kesinambungan skript dan editing sgt bagus...membuat aku terpukau melihat nya...

walaupun aku ni tak suke tgk citer drama melayu ni tapi aku tiba2 tersuka plak ngan drama cipta production house yang selalu wat byk drama malaysia....

kalo boleh aku nak tgk citer itu, kerna konsep drama nya, bercerita dalam cerita...hebat...dan dalam skript itu byk menyindir org melayu menggunakan bahasa kiasan....sungguh kreative penulis dan pengarah drama tersebut....

jadi mulai saat ini aku akan memperjuangankan drama melayu yang semakin tak pandang oleh org melayu....hayatilah drama kita....melayu tak kan hilang di dunia...

No comments: