September 22, 2008

aku meniti lagi.....

ari ni aku melangkah ke arah yang lebih memanjangkan usia kau.....dan aku terus melangkah....aku tak nak melihat kebelakang lagi....aku tak nak mengimbau kenangan yang mengajar aku erti putus asa dalam hidup ini....

arini aku menbinasakan diri dengan makan banyak supaya kenangan yang lampau boleh aku lupai...tapi aku tak mampu melupakan...makin aku lupa makin parah hidup ku...aku tak nak sengsara lagi...cukuplah yang aku lalui dahulu kala....

dalam diam aku baru sedar aku boleh melupai kenangan itu dengan kehadiran orang yang selalu membuat aku ketawa....aku yang dalam kenangan boleh menjadi lupa dalam ketawa insan ciptaan tuhan yang sempurna itu, maybe ini adalah hikmah di atas kesengsaraan ku selama ini....

walaupun singkat pengenalan kami tapi die memberi aku harapan untuk maju kehadapan demi masa depan aku yang akan mendatang....tapi persoalan ini sering timbul di lubuk pikiran ku "boleh ker aku hidup sendirian tanpa org menyayangi dan melindungi aku di waktu aku memerlukan?"....aku takot aku hanyut di arus masa yang semakin mecabar hidup aku tanpa disisinya...

tapi aku terus melangkah juge dan melupai dia...sehingga allah swt menjemput aku ke alam kelak di sana....

doakan aku....

No comments: