September 21, 2008

aku menceraikan lagi...

aku sibuk jalan2 dgn member aku kat shopping complex area KL ini....aku seronok berjalan2 dan hangout dgn kawan kampung aku dan member sesengal aku (baby milo)....

aku pergi main permainan yang paling bodoh dalam hidup ku...coz aku tak tau main benda ala tu....pastu aku singgah main games kegemaran aku....hahahahha...aku seronok tapi aku penat...coz banyak berjalan...

pastu aku terjumpa plak junior aku kat campus....aku borak kejap dan aku teruskan perjalanan aku di dalam shopping complex yang ramai org itu....hahahaha...ayat aku ni macam bodoh jer..wakakaka....

aku penat dan aku balik....sebelum balik aku g cari tandas coz nak buang air kecil....wakakaka..perlu ker aku cerita...(bodoh nya aku)....

time kuar dari tandas aku menerima satu sms dari org kenal aku dan mengatakan die lihat aku kat shopping complex itu...die jeles coz nampak aku berdua2an dgn org lain...aku terkejut nak mampus....tapi aku tak berdua2an...tapi bertigaan....dia mulai cemburu..dan tanya sape org tu....aku pun terangkan sama die..tapi die tak nak dgr...aku pun mula sengsara....sepanjang perjalanan aku balik ke rumah aku still menerangkan..tapi die tak percaya juge....die semakin benggang dan aku semakin panas dgn tuduhan melulunya itu...

sampai saja di rumah...aku pun terus blur....aku mulai benggang sampai aku putus kawan ngan org yang takde salah ngan aku...aku...pun mengambil keputusan untuk melepaskan ia pergi...kerna tak percaya ngan aku.....selamat tinggal. (kejam nyer aku)....kepada kawan aku yang aku tak sengaja memutuskan fren itu..aku minta maaf byk..aku emo lagi.....

kesalahan ku membawa padah....

No comments: