October 29, 2008

i'm single

aku dah single..no couple and no scandal...hahaha..aku tak paham dowk..nape perasan aku dah takde nyer nak couple and scandal ni...aku tak paham diri aku ni...maybe tuhan dah cabut kot keistimewaan aku ni...

kalo sex maybe ade kot..but tak banyak dah coz, baru jer semalam aku g mid valley check kat bocca and verita (mesin menilik tangan)..sex, life, and love dah turun dengan mendadak....hahaha...., aku kalo turun mid valley wajib melakukan tilikan tangan itu..just masukan 40sen dan masukkan tangan, tunggu sekejap..nanti kuar lah kertas tu......gempak sial kehidupan aku...aku dah kosong...

ari tu aku melakukan s**k dgn scandal aku dan ex aku...tapi aku takde prasaan pun nak main...die yang masyuk adelah..aku just layan jer...hahahah...macam takde prasan dowk time tu..cian dier..hahahah...mampus lah dier..tapi die text aku lagi..die nak agi...aku cakap..tolong lah..aku dah takde prasaan....hahaha...

so..now aku single dan kosong without feeling love...maybe i fuck love kot..kimak itu cinta...hahaha...

so kepada sape2 yang nak couple atau nak scandal ngan aku...pikir masak2 ok, kalo boleh pikir sampai hangus..hahaha..takut kecewa satu ari nanti..hahahaha....aku ni takde prasaan, prasan tu ape?makanan ker?shusi ker?....hahaha..kejam lah kate org putih...

No comments: