October 11, 2008

single!!!!yahooo!!!

aku dah single...aku tak nak bercinta monyet lagi..kerna aku rasa monyet itu bodoh takde fikiran dan akan ikut kata org jer, start now..aku merdeka dari watak aku lagi...yahoo!!!!!

aku gembira sgt kerna lepas dari berlengguh kehidupan yang bodoh....hahahaha...aku nak terus ke masa depan aku dengan satu sijil dan kerjaya yang akn merubah hidup ku...(macam akademik fantasia plak).....akakakaka...

tunggu aku masa depan ku..aku akan mengejar mu walaupun aku jauh berpuluh-puluh tiang ke belakang....aku kan pelari pecut time kat sekolah...peringkat kebengsaan lagi..mesti boleh kejar punya...hahahaha.....

sekian hidup dulu aku yang penuh dengan kejahilan....makasi kepada member aku yang menbantu aku ke hadapan...i love u alls.....kata2 member aku (khie chie sundal!!!) hahahahaha....

bye semua kenangan aku..

2 comments:

huedar said...

ade kaitan ekk cinta monyet n monyet? ekekkee ;P

Anonymous said...

opssss..b'cinte upenye...
oka2...:D