October 13, 2008

handphone baru!!!

aku memerlukan pertolongan korang semua untuk menolong aku....hahahaha
kalo setuju just vote me...ok...

taip HANDPHONE space OKA send to 017-8643XXX

tadi time makan tengah ari aku g baiki handphone aku model NOKIA 6600, die punya keypad and joystick dah tak leh guna...so aku pun baiki dengan harga RM45..time di baiki tu aku ternampak satu handphone kegemaran aku iaitu N-GAGE dengan harga RM299 but secondhand...so aku terpikir nak beli handphone tu...

masalah nyer skrg aku dah ade 2 handphone takkan aku nak beli lagi...aku nak beli watpe kan...masalah ke dua, aku minat giler kat handphone itu....so..aku keliru skrg nak beli ker tak...hahahaha(bodoh nyer aku)

so kalo korang rajin, comment ek..bagi cadangan atau kritikan ke atas masalah aku ini....ok....

renung-renungkan lah.... selamat menvote aku....say for peace...

No comments: